امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پسری از آسمان

وقتی خدا پسری از آسمان فرستاد.

1391/4/13 13:54
284 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز 13 تیر 1391 هست .یک روز بعد از تولدم .که من میخوام داستانهای امیر علی را اینجا بگذارم.

جالبه پارسال هم 11 تیر یک روز قبل تولدم بود که داستانهاش و توی دفترم شروع کردم.

پسری از آسمان

همه این زیبایی از 29 خرداد 89 شروع شد.

صبح توی خونه آزمایش دادم و با دلشوره رفتم بیمارستان

اونجا آزمایش دادم. گفتن جوابشو بعداز ظهر میدن

مامانو بابام ناهار خونمون بودن.من دلشوره داشتم اونقدر که نمی دو نستم چه باید انجام بدم...

مامان بابا ساعت 4 رفتن. ومن بلافاصله آماده شدم و به امید گفتم بریم بیمارستان...

امید که از چیزی خبر نداشت گفت واسه چی؟ چرا؟ بهش گفتم بریم .میفهمی

جلوی در بیمارستان نگاهی کرد و خندید و گفت خبریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من چیزی نگفتم ورفتم از بیمارستان جواب آزمایش و گرفتم ..................

وای خدای من !!!!!!!!!!

نمیتونم توصیف کنم چه حسی داشتم

خوشحالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ..................و امید هم

چه روزی بودددددددددددددددددد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرزو
13 تیر 91 11:49
آخی ... خیلی احساس نازی بوده ... بهت تبریک میگم عزیزم