امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پسری از آسمان

تولد امیر علی

1391/4/14 13:03
311 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر علیزاده گفت روز 27 بهمن عمل سزارین را انجام میده.

روز 25 بهمن بعداز ظهر من کمی درد داشتم به مطب زنگ زدم وبه منشی گفتم تا از دکتر راجع بهش سوال کنه .دکتر گفت که فردا صبح بیا بیمارستان.

صبح روز بعد یعنی 26 بهمن 89 من ساعت 9 از خواب بیدار شدم .صبحانه کاملی هم خوردم ،بعدش با امید برای معاینه و چکاپ نهایی رفتم بیمارستان.اونجا از پرستار بخش سراغ دکتر را گرفتم .پرستاره تا اسمم و شنید گفت  چرا دیر اومدی دکتر توی اتاق عمل از صبح منتظر توئه. بلافاصله من را بردن واسه آمادگی قبل از عمل .هرچی گفتم بابا من فردا عمل دارم امروز واسه چکاپ اومدم به خرجشون نرفت که نرفت .گفتن دکتر میگه همین امروز .چون فردا سرش خیلی شلوغه.

از طرفی میترسیدم و هیچ آمادگی نداشتم ،از طرف دیگه میترسیدم نکنه اتفاقی واسه بچه بیفته

ترس و وحشت واضطراب .اینا چیزایی بود که من احساس میکردم.لحظات سختی بود خیلی سخت

دکتر بیهوشی مرد بود ومرا از کمر بیحس کردن .

به هر حال نزدیکیهای اذان ظهر بود که بچه متولد شد.یک پسرکوچولو و کبود.که بعد از تمیز کردنش دیگه کبود نبود.و صورتی شده بود.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)